Kattis Dockor

Color Reveal - Mono Mix, grön

Av Katti - 2022-03-12 18:47

Gick igenom numren på Mono Mix-tuberna som fanns i butiken. Det fattades ett par nummer och jag ville helst ha tag i den lila Mono Mix-en men den fanns inte enligt det jag räknade ut, så jag valde den som förhoppningsvis var den gröna i stället. Mycket riktigt. Öppnade tuben och kände igenom påsarna och kände de trekantiga örhängena så jag visste att jag fått rätt "huvud" i alla fall. Sökte Violet för Kattis Dolls ansiktssidor. 

När jag väl kom hem efter några dagar i Stockholm höll jag henne under kranen för att ta bort den lila/vita färgen och ser att.... suck. En stor grön fläck på ena ögonbrynet. Så av sex Color Reveal jag köpte av olika slag, var två långt från OK. Merman Ken och den här tjejen. 

Med kyla får hon fram sina gröna läppar så det blir lite färg i ansiktet. Önskar att det gröna vid ögonbrynet kunde tas bort med värme så i alla fall illusionen av att det är borta vore verkligt... 


 -

 -

 -

Bah. Stor färgblogg på ögonbrynet! O diverse andra färgfläckar, mer eller mindre lätta att pilla bort. Har tagit bort en del av det gröna med acetonblandning, men vågar inte gå för nära ögonbrynet så hon är lite grön ännu. 


 

 -

 -

 -

-

 

 -

Färg vid ögonbrynet ovan - bortredigerat nedan. 

 -

-

 

-

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar