Kattis Dockor

Color Reveal Glitter Party - Chelsea

Av Katti - 2022-03-12 18:10

En av de få leksaksbutiker jag besökte i Stockholm hade två (eller tre?) olika Chelsea-serier, men ingen komplett. Jag ställde upp de serier med tuber jag visste kunde innehålla killar och räknade igenom numren. Tog helt rätt tuber visade det sig. Partyprinsen har jag velat ha länge (jaja, så länge som jag känt till honom, vilket är sen förra året nån gång). Eftersom man är tvungen att ha tuberna på hand och jämföra nummerserierna hade jag inga större förhoppningar att kunna hitta honom, men tackar min lyckliga stjärna att jag prickade rätt på de som fanns! Har chansat och beställt tre tuber från Amazon och givetvis var det dubblett av en - i försändelsen! Den ena är oöppnad än, i väntan på att ges till nån flicka. Hur som haver. Partyprinsen ♥ 


 

 Color Reveal Party (Chelsea), ©2020


Ordningen är: som de visas. 1-5
Fel ordning på tubens illustrationer! Prinsen är nr 5. 


~~~~~~~~~~~~~~~

-

 Många plastpåsar blir det. 


 Color Reveal Party - Prince


 

 -

 -

-

~~~~~~~~~~~~~~


Chelsea - två av de tre jag beställde: 


 -

 -

 -

-

Fick den här från Tanja före jul, så det innebär att jag saknar den sista dockan i serien "bara". 

-

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar